Ytterligare en jobbig natt

Gosh nätter utan sömn kan verkligen knäcka en; Jag är heeelt slut!

Natten till idag var också en krånglig en. Ninni vaknade runt 01.00 och skulle minsann inte sova mer. Hon ville ha frukost och se på "bompa". Tokunge!!


Och när den ena äntligen har somnat om, så vaknar den andra. Såklart!



Neo är nog inte riktigt kry. Hans är snorig och otroligt klängig, gnäller för minsta lilla och vill inte alls leka. Han hade ingen feber i morse, men jag ska strax kolla igen. Jag tycker han känns varm.


Så, detta lär bli en lång dag. Dessutom har jag en del telefonnummer att ringa också... antar det får bli i morgon? För som ni säkert förstår vid det här lagret så är jag ledig idag och båda barnen är hemma från dagis.


Har man varit uppe sen 05.00 så har man redan hunnit med det mesta fast klockan inte ens slagit 09.30. Vi har målat med vattenfärg, lekt på ungarnas rum, Neo har sovit en runda, vi har pärlat, lekt med lera, pusslat och spelat spel.

Vi har också plockat ur och i diskmaskinen, bäddat alla sängar, dammsugit lägenheten och förberett middagen så gott det går i förtid.


Baka, får vi nog ta och göra efter lunch för att få tiden att gå lite och för att hålla mina små huliganer sysselsatta. Ett bad lär det också få bli, efter middagen.



Har fortfarande en del med bokföringen kvar och varför vår webshop fortfarande ligger nere är fortfarande ett under. Jäkla skit hotell! Så fort bindningstiden gått ut så är det vi som byter, tillsammans med 2 andra som vi har fått kontakt med och som också har problem med deras webshop. Stor suck, men jag varken orkar eller hinner ta tag i det just nu.. Stephanie är ju bortrest....



För att sluta gnälla och gå till det positiva istället kan jag ju berätta att gårdagens "möte" gick bra, det kändes väldigt positivt och kul! Så nu håller vi tummar och tår tills på torsdag/fredag då jag får ett bekräftat svar på hur det gick. Spännande!


Stolarna jag beställde till ungarna har kommit - wiii - och dessutom kikade jag i ett reklamblad som vi fått för ett tag sen, där jag såg att stolarna kostade 290:-/st!

Vi köpte ju dom på Ilva`s REA då de har dom för 199:- /st. Så, där tjänade vi ett par hundralappar! :)



Framöver är det bara ett nytt bord som ska inhandlas. Jag är ganska förtjust i det matchande bordet men kanske ändå inte, för det kostar 690 kr! Så, det ska samtidigt hållas utkik efter ett annat...


Nu känner jag en välbekant odör som inte är av denna världen, dags att byta bajsblöja. Hoj!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Lina

Hej Lina!

Jag kan rekommendera www.citynetwork.se, min sambo jobbar där och de är verkligen jättebra.

Kram

2010-02-10 | 14:13:55
http://lejhk.blogspot.com
Bonkan

Fasen vilken period ni kommit in i nu :( Låter inte alls bra! Hoppas d fixar till sig snart :) Sömnen e ju såå himla viktig!!!

2010-02-10 | 16:37:13
http://tessibonkaan.blogg.se/