Veckans resultat!

Denna veckan visade vågen minus 1,1 kg - WohoOo! Med det resultatet måste jag vara nöjd, och det är jag också. Detta innebär att jag har gått ner 4,1 kg på 5 veckor. Sakta men säkert, brukar man väl säga?

Numera hinner jag bara träna nån gång, max 2, ggr i veckan. Så det enda motion jag fått är springet på jobbet samt snöskottningen utanför - vilket i sig faktiskt är jobbigare än vad man tror!



Efter julens viktuppgång så är jag nu tillbaka igen. Känns helt underbart och med allt stöd jag får både från er och min släkt och vänner, så ska jag banne mig klara de där - 16,8 kg till. Då är jag på den där siffran som etsats sig fast i hjärnan på mig, min sk "drömvikt".

Sedan kanske det är så att jag når min "drömvikt" innan dess? Det får tiden utvisa..


Mitt nästa "delmål" är ett lite större än tidigare, för det är också det sista delmålet jag har! För att nå det ska jag gå ner 8,8 kg till, för att vara exakt. "Belöningen" som jag får när jag når det sista delmålet är stort. Mycket större än ni kan ana! Och det är DET, jag kämpar efter.


Låter kanske lite luddigt men jag lovar er att jag berättar mer när jag är där. Det har ni mitt ord på. En före- efter bild har några önskat.. finns önskemålen kvar (?) kanske jag kan försöka leta upp några bilder.

Mig + 13,3 kg är absolut ingen vacker syn... hujedamig. Men däremot kan det vara bra även för mig, att se skillnaden från DÅ och NU. Det lär få mig ännu mer sporrad, tror ni inte? 


Tack till alla er som hejjar på. Tack till min underbara släkt och MEGA TACK till DIG (du vet vem du är!) som helt underbart snällt beställde hem en NY inspirationskälla till mig; en övveraskning rakt ner i min brevlåda, en ny fullproppad GI bok med massor av nya recept och info. Blir SÅ rörd av att det finns så underbara människor ♥


Näe nu kan jag ju bara inte misslyckas! :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Hondjur

Jag häpnas varje gång över hur sjukt jävla duktig du är Lina!! Jag förstår inte hur du vecka efter vecka klarar av att hålla dig på minus, hålla motivationen uppe och kämpa på! Du är helt Fantastisk!! Och självklart vill vi ha före och efter bilder!! Ingen tvekan!! Kram på dig!!

2010-02-13 | 12:31:33
http://sagoelin.blogg.se/
Carina

Vad du är duktig och kämpar på. Kan säga att du ger mig inspiration också.

Fast här händer det inte mycket på vågen. Försöker äta bra och träna men dåligt resultat mpå viktsidan. Sista veckan när jag slarvat mer med maten, har jag märkligt nog gått ner lite.

Tycker det är så trist när man försöker och det inte ger resultat. Jag vill ju se frisk o sund ut och inte som en soffpotatis. Särskilt inte när jag tycker jag ligger i.

2010-02-13 | 12:59:44
http://justmintoo.blogg.se/
Cissi

Måste bara säga hur duktig du är!!! Önskar du fanns närmre mig så vi kunde sporra varandra!!



Hoppas ni får en bra helg. Själv ska jag snart lämna hemmet för att jobba...



KRAM

2010-02-13 | 13:34:45
http://cissislife.blogspot.com
Agnieszka- mamma till 2

Ohh vad du är duktig! Klart du kommer klara detta, och ja jag vill se före och efter bilder! Spännande att se vad som kommer bli belöningen!

kramar

2010-02-13 | 13:47:56
http://agnieszka.blogg.se/
Cissi

Härligt Lina du är så duktig!!



Fick du min lösen jag skickade för ett tag sedan, inte sett dig kommentera skulle bara kolla ;)



Kram Cecilia

2010-02-13 | 14:54:17
http://cisan.blogg.se/familjen/
Camilla

Stort Grattis till dig!! vad kul att du tappat så pass mycket. Här känns det sådär, börjar helt tappa stinget. Saknar att äta något så fruktansvärt. Önskar dig och din familj en trevlig lördagskväll och en underbar alla hjärtans dag. Kram

2010-02-13 | 18:47:54
http://frufransila.blogg.se/