Fynd

Igår hann jag med en snabbis på stan. Sprang inom Åhlens för att se att de hade 30% på Reapriset på vissa saker, hittade ingenting förren..... DÄR! Långt inne bland sänglinnen och kuddar låg en sängkappa!

550:- nersatt till 275:- och sen ytterligare 30% på det! Ska man ha tur eller vad?? :D :D





Våra "nya" madrasser är ju som sagt svarta, alltså inte en färg som är den bästa (enligt mig, men frågar du dammet så älskar dom det!) ;)



Och såhär blev det!! :) SUPERNÖJD!



Vad tycks?

* tänk bort den svarta gaveln, den ska också bli viiiit! :)



Mina matchande innetofflor :)



Nu ska vi bara fixa ett överdrag till gaveln och köpa en ny gardin också. Jag är inne på en randig hissgardin. Vad tror ni om det? Eller blir det "för mycket" med randigt? Kanske ska köra på enfärgat?

Vilken färg isf? En vit blir ju kanske lite väl diskret, det är så mycket annat som är vitt ju :)


Ge mig tips, tack!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)