Turkost i vårt kök!

Japp nu har jag bytt ut den gröna vaxduken mot en turkos, i vårat kök. Känns otroligt mycket mer "vår" och för att matcha så har jag även en turkos kökshandduk, turkosa underlägg och en turkos diskborste :)



... och en turkos klädsel på Neo (den var dock inte planerad) :D



Har vita tulpaner på köksbordet och rosa i vardagsrummet.. Tulpaner är SÅ fina! :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Laila

Turkost är så himla fräscht och väldigt fint i köket,min stora syster har också turkost i sitt kök.

Stackars Neo hoppas han kryar på sig snart



ha en bra dag kram

En helt vanlig mamma

Turkos är ju väldigt vårigt tycker jag. Men sen är jag lite förälskad i turkost över alag. Tjejerna har mycke med just den färgen.



Du har fått en award. Kolla bloggen.

Bonkan

Sv: SNyggt med sån duk!!! Jag ska vara ute på Gullberna nu :) Rödmyran heter avdelningen =)



2010-02-11 | 17:12:57
http://tessibonkaan.blogg.se/
Madde

turkost är aldrig fel :-)

Jag älskar med tulpaner, blir så himla fint med lite tulpaner på bordet.

ha det så bra

Kram

2010-02-12 | 10:00:36
MammaAnni

Turkost piggar upp! Och med tulpaner känns det vårigt! =)

Ha det så bra

kram