Det blir inte alltid som planerat...

45 minuter innan vi skulle bege oss mot dagis så bröt Neo ihop totalt. Jag tog tempern och visst hade lilleman feber! Så, det blev till att ringa och avboka dagis...



En stund senare trillade Neo på näsan så det sprutade blod. Stackars. Stackars både han och mig. Jag hatar blod och trodde att ungen skulle dö eller nåt. Jag får bokstavligen panik! Men, det var som sagt "bara" näsblod så allt gick bra :)



En trött och snorig Neo.


Nu ligger han och sover gott i sin säng. Vi satte dit babyvakten och sen gick jag och Ninni ut i snöyran för att skotta undan den sista snön, så att grannen kan komma ut och in ur sitt garage.


Fredrik får vabba från klockan 13.00 och så fort vi hämtat honom så får jag gå till jobbet. Vilket pusslande! Men, allting löser sig sa han som sket i vasken ;)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Hondjur

Aaw... Lilla Neo!! Krya på dig önskar sjuklingsSanna till SjuklingsNeo! <3

2010-02-11 | 13:50:12
http://sagoelin.blogg.se/