Uppe med tuppen

Ja här har man återigen varit upp med tuppen. 04.50 vaknade Ninni, för att vara exakt.

JAG - FATTAR - INTE varför hon vaknar så tidigt? Igår somnade hon kring 19.30, senare kan man ju knappast ha henne vaken? Hon sover inte middag heller ju...

Nehepp det är väl bara att härda ut och se glad ut antar jag. Det kunde ju varit värre? :p



Hur som helst så gick jag ut och skottade när Fredrik gått upp vid 05.45. Det har sin charm att gå ut i mörkret medan små snöflingor fortfarande dalar ner och det är alldeles tyst..

.. när jag nästan var klar så började grannarna runt omkring också skotta sina uppfarter och vi hejjade glatt på varandra. Tyck jag är knäpp men det är ju mys juh! :D


Fredrik och ungarna kom ut och vi packade in oss i bilen för att köra Fredrik till jobbet, sen åkte jag och barnen vidare till affären som precis öppnat, kl 07.00. Handlade och sen åkte vi hem igen.



Klockan 10.00 ska vi vara på dagis och sen ska jag jobba till 19.30. Puh!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Carina

Verkligen morgonpigg tjej du har. Och 19.30 tycker jag låter som en bra sovtid för en 3-åring. Och om hon inte sover middag heller så vet då inte jag vad man kan gör mer.



Du får ju i alla fall en hel del gjort innan det är dags att åka och jobba. Sen blir det ju inte så mycket till kvällar när du jobbar sent.



Du fårväl försöka hitta nåt positivt i det, som att du får mycket tid med barnen även fast du missar kvällarna.



Ha en bra dag!

2010-02-11 | 09:28:56
http://justmintoo.blogg.se/