TACK SNÄLLA! *överlycklig*





Jag har suktat efter dessa supertuffa Ficco barnstolar sedan Ninni föddes och ÄNTLIGEN ska dom bli mina (barnens!) :D WohooooOOOooOOoo! Kalla mig tråkig men 4 stycken vita fick det bli. KuuuuL!

Och det är tack vare EN UNDERBAR person som det kan bli verklighet redan nu. Tack snälla rara!!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Saara

Svar: I korta drag kan man säga att min sjukdom är en kärlmissbildning (bara i benet, det är "där den sitter") har mer lodkärl än normalt. Som även gör att det är en liten belastning på hjärtat.

Sjukdomen kan vara i olika svårighetsgrader och lite olika från person till person. Men i grund och botten så har man mer blodkärl än normalt.

Ganska svårt att förklara för det är ganska ovanligt. :P



Söta barn du har! :) hade bra

2010-02-04 | 00:06:03
http://flickansaara.blogg.se/