sliter mitt hår

Har jag någon gång skrivit att det är lätt att vara tvåbarnsmorsa, så tar jag tillbaka det big time. Idag tar ungarna knäcken på mig. Helt seriöst. Om 15 min kommer min räddare i nöden.
Min hunk


Vill härmed också dela ut en STOR eloge till alla ensamstående mammor och pappor där ute!




Senare, när ork och tid finns, så kommer en uppdatering på lite ny inredning som jag satt upp. Likaså har Ninni slängt ur sig en helt fantastiskt rolig 3-års komentar. Igen. Ja dessa små liv. Dom gör mig fullkomligt galen ibland, men likt förbaskat får de mig att skratta sekunden efter.

Kärlek mina vänner. Obeskrivlig, oändlig KÄRLEK

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anni

Ja uh vad 2 små barn kan göra en galen ibland.Ibland blir dom där gullisarna monster och allt man säger går in genom ena örat och ut genom andra. Jag var ensam med mina små ett tag och det var jobbigt,men på något sätt fick man det att funka. Så jag förstår vilken dag du haft. Skönt att hjälpen är på väg. :)

Kram

Hondjur

Livet som ensamstående är nog både på gott och ont skulle jag tro! Dagar som denna.. med magsjuk talibanprinsessa och en natt utan sömn.. så ja, då vore det skönt med en hunk. Men oftast trivs jag fasligt bra ensam.. Man vet hela tiden vad man har att rätta sig efter.. Och gör man inte saker så blir dom inte gjorda. Så ja.. på gott och ont! Jag hoppas du fick lite avlastning och att allt gick bra! Kram på!

2010-02-11 | 13:45:48
http://sagoelin.blogg.se/