Sjuk?

Usch vilken natt det har varit. Fredrik gick upp vid 23.30 och tror ni inte att Neo också vaknade då? Omöjligt att få honom att somna om! Suck. Efter 1,5 timmes kämpande, gick det tillslut. ZzzZZzz


Men kring 04.00 vaknade Ninni och jag fick återigen gå upp och försöka "natta om". Hon ville inte sova mera men jag fick iaf in henne i vårt sovrum, där vi la oss i min o fredriks säng. Ninni låg vaken en timme, medan jag kunde slumra, och vid 05.00 gick vi upp. Lönlöst att försöka sova!


Dessutom ömmar min hals och nosen är alldeles täppt. I natt hade jag så ont i snoken att jag var bergsäker på att jag hade fått bihålsinflammation. Men, nu känns det något bättre så... kanske inte... 


Det kommer bli en lång dag idag känns det som. Barnen ska till dagis och jag ska jobba kväll. 11.30 -18.15. Ska dessutom ta en paus från jobbet för att "göra det jag skrev hemligt om igår" och för att sedan gå till banken en snabbis.

Drygt när man inte är på topp, men vad gör man?



Neo sover fortfarande - ja, nu passar det tydligen - och Ninni tjatar om frukost, trots att hon nyss ätit en banan som hon tjatat sig till. Mamma är svag idag.


Så nu får det väl bli frukostdags. Tjingeling!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Carolina

Hoppas att det blir en okej dag trots natten och att du klarar dig från att bli sjuk! kram

2010-02-09 | 09:53:49
http://carolina1979.se
Sara

Stackare. Hoppas det vänder snart, det måste vara det att dom somnar för tidigt eller nåt, annars kan man inte vakna kl 4.. Kram

2010-02-09 | 17:23:06
http://rockfellamama.blogspot.com/