Ooh, spännande!

Ooh, jag håller på att bli lite nervös minsann. Varför? Kan ju inte säga det just nu, men håll ut för går det bra i morgon så avslöjar jag det snarast. Så, håll tummarna för mig i morgon kring 14.00! Snälla? :)


Nu ska jag och min hunk ♥ kolla på en film, bara mysa innan det är dags för sängen. Han jobbar i natt igen och jag har ju varit uppe sen o4.o5. Dessutom känns mitt huvud tungt, näsan är tjock och halsen ömmar. Jag är väl inte på väg att bli sjuk? Hoppas inte!


Idag beställdes lite pyssel också, på fredag har jag det senast och i helgen ska det alltså pysslas. Wihoo! Cant wait! Är på sånt pyssel - och ny inredningshumör :D


kram till er allesammans!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


ida

lycka till imorgon!



du vad har hänt med haileys sida? ville in o se om det kommit ngt nytt ju...



kram