Morrn!

Neo har precis vaknat efter 13 timmars sömn! Han var uppe nån timme tiiiidigt i morse, kring 04, men somnade sedan om och vaknade inte fören nu. Så nu är han utvilad till max! :)



Innan jag hämtade barnen igår så var jag på mödravården för att sätta in en kopparspiral, allt gick bra me fy tusan vad ont det gör nu efteråt! Har fortfarande en riktigt stark molnande värk, men knaprar ipren för att få smärtan att släppa. Skönt att ha det gjort i alla fall, "bara" ett år sedan jag "skulle ha gjort det" :p

För näe, här ska det inte bli fler barn på ett tag... nu ska vi bara njuta och ta vara på tiden med dom två underbara kidsen vi har ♥



Gårkvällen spenderade jag åt att pyssla - till min stooora förtjusning! Har jag fått dille på nåt så ska det helst ske på direkten och inte en sekund senare :)


Resultatet? Vill ni veeerkligen se?

Bilder kommer om ett tag *retas med* Faktum är att kamerabatteriet är urladdat men så fort det är laddat så lägger jag in bilderna här! :) Men det blev riiiiktigt nice! Jag är kanon-nöjd!


Hoj hoj sålänge

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Marih

Nyfiken på vad du nu hittat på :)

Jag klurar på att göra en egen väggkalender...tips?

2010-02-03 | 08:55:34
http://familiaberglund.blogg.se/
Emma

Det går inte att beskriva hur mycket snö det är här i Piteå. För några dagar sen hade vi snöstorm och nu snöar det lapphanskar varje dag. Jag är less på snö nu och vill ha sommar!!

2010-02-03 | 08:56:10
http://[email protected]
Jeanette - Mamma till Noel

Ja, tiden går ruskigt snabbt. Att Noel blir 7 månader idag är helt korkat för min del. haha, men det är väl kul samtidigt. Ja, vi har fått lite till i alla fall.. M;en jag tycker inte det är märkvärdigt mycket mer snö... Men jag håller med dig. VÅR VÅR VÅR!!! Vart bor ni? Kram

2010-02-03 | 10:03:48
http://deeluxee.blogg.se/
Marih

Nej inga väggdekaler men däremot en kalender att hänga upp till mig och Amanda. :o)



Fina dörrarna blev!

2010-02-03 | 19:57:57
http://familiaberglund.blogg.se/