Morrn morrn! *gäsp*

Inget som skiljer sig bara för att det är lördag, Ninni är vaken och hon och jag sitter i soffan och tittar på tv - sedan en kvart tillbaka (kl 05.45) *gäsp* Fredrik och Neo sussar sött fortfarande :)



Det låter som att det regnar ute? Har dock inte orkat kolla ordentligt... Igår började snön töa och äntligen fick vi njuta av solens strålar, mer sol till folket! ;) Skööönt om snön försvinner, vi har laddad med en rejäl beställning dränkbara pumpar på jobbet - för de lär behövas när all den här snön smälter! :S



Händer annars idag? Har inga som helst planer, förutom att jag ska göra klart mitt lilla pysselprojekt. Äntligen! Det ska målas och sättas upp, sen får ni se bild :) Näe det blir nog en lugn, mysig lördag. I alla fall om jag får bestämma :p


Hörs sen - när jag vaknat till liv på riktigt!


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Thessan

Oooh ja nog regnar d ute du!!! Men d känns bra för då försvinner snön :P Men jaaa d blir himlns blött av allt!!

2010-02-27 | 08:13:47
http://tessibonkaan.blogg.se/
Hondjur

Huvaligen.. Varför i hela friden skall hon envisas vid att vakna vid den där tiden? Hemskt låter det! :) Haha! Vad skall ni göra idag sötnos? Mer än pyssel menar jag? Kram på Er!

2010-02-27 | 10:28:46
http://sagoelin.blogg.se/
Laila

Hej Lina!

Prova med det jag gjorde med min lilla när han fick för sig att vakna tidigt.Vi gick upp men jag satt inte på tv:n eller någon lampa.Då blir det tråkigt att vakna tidigt för det finns ju inget att göra och man ser ju inget heller så man kan ju inte leka heller.Kanske kan vara ett tips,jag behövde bara göra så här 3 gånger så sova han längre på morgonen.Nu vaknar har runt 7 och det är ju helt okej.Hoppas att allt är bra med er annars,ha en riktigt skön lördag och bara mys kram Laila