Mer pyssel :)

Våra sovrums-prydnads-kuddar har fått sig en uppiffning, form av matchande gråa stjärnor :)







Så från att vara helt vita, är de nu vita med gråa stjärnor!

Fint va?



Kommer nog matcha fint på överkastet. Jag kan inte lägga dit dom ännu för Neo sover :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Emelie

Hejsan!

Va duktig du e på inredning! Super fint har ni det!!

Jag har en fråga, nu står baby sängen på plats och jag har en vit ram som jag skulle vilja sätta upp över sängen med en text på, jag undrar om du skulle kunna hjälpa mig med detta. Jag betalat ju givetvis:)

Skickar ju i så fall måtten på ramen men skulle vilja att det står med svart i ngn fin skrivstil "Det vackraste vi gjort... och så ngn svart hjärta eller så.

Har du tid med detta?:)

Kram

2010-02-14 | 19:10:20
http://emelieidafriberg.blogg.se/
Malena

Halloj,

ville bara säga att jag tycker att din blogg är underbar och ger mig väldig inspiration till vad jag vill ha här hemma i mitt hus. Sen undrar jag om du har gjort bokstäverna dvs. sågat ut dem för hand i ordet kärlek. De är otroligt snygg stil. Var hittade du den?

kramar

2010-06-20 | 14:26:38
http://ivarsmatte.blogspot.com