Jobb & Dagis

Igår efter dagis fick vi besök av 2 av barnens dagiskompisar, med mamma. Väldigt uppskattat då syskonen Ninninus i alla fall håller relativt sams medan nån är här, men så fort de gått så brakade bråket loss igen. Hoppas det bara är en period som snart går över.


Snart dags för jobb och dagis. Jag börjar klockan 11.oo idag så ungarna ska inte lämnas på dagis fören 10.30. Skönt med lite mys på hemmaplan på morgonen.


Jag jobbar till 19.30 och Fredrik slutar vid 17.00, så det blir en lång dag för barnen. Men, de trivs och har kul på dagis så egentligen är det väl bara mitt eget samvete det gnager på... Jag har slängt ihop en kycklingsallad som jag ska ha med mig, i morgon är det vägning som redovisas här i bloggen. Håll tummarna!  


Hur som helst så blir det jobb hela helgen för min del.


Eftersom vi ska ta vagnen till dagis idag så måste vi nog bege oss hemifrån redan vid 10-tiden. Man vet ju inte hur vägarna ser ut, men jag hoppas att det är relativt plogat i alla fall...


Ha en skön fredag så hörs vi säkert senare igen!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Laila

Hej hopp hoppas att allt är bra med er. Tänkte jag skulle börja med Gi jag med,behöver gå ner till sommaren jag med.Har gott upp sedan jag började att plugga :( Så jag tänkte om du har några recept på turbo start.Om du har tid annars så letar jag fram något på nätet. Det kanske är lättare att mejla [email protected]



Hoppas ni får en jätte bra helg kram Laila

Madeleine

hihi... har du oxå ett superbusfrö?? ;-)

2010-02-05 | 20:39:54
http://muppsan.com
Barakids - uppdaterar om allt som har med barn att göra

Vilken fin blogg du har! :)

2010-02-06 | 01:19:16
http://barakids.blogg.se/