Inhoppad :)

Idag är jag inhoppad på jobbet så istället för att jobba 11-15 börjar jag redan vid 09.30. Gärna för mig, det är ju söndag! :) Vet inte om jag slutar vid 15.oo eller 16.15, vi får se...


Efter jobbet ska vi träffa våra goda vänner, fam Charlottendal. Ska bli himla nice. Slutar jag redan vid 15.oo blir det troligtvis ett besök på leklandet. Mys! Annars får vi ta och mysa till det här hemma istället :p



Jag har nu ägnat morgonen åt att försöka hitta en grå/vit randig hissgardin till vårat sovrum, men det verkar vara stört omöjligt. Alla är beiga, blåa eller röda/vita. Några av de blåa ser ut som gråa, men frågan är om de ser likadana ut "live" ? Ingen som vet vart jag kan hitta nån grå/vit?


Hm. I värsta fall får jag la sy mig en, men som några av er redan vet hatar jag att sy. Jag och symaskinen går helt enkelt inte ihop! Så är det. 

Men äsch, det löser sig väl. 



Fredrik och Neo sover fortfarande, Ninni kollar på film. Igår hade vi bjudit mina föräldrar på middag här hemma och de blev kvar till kvällen. Supermys.


Nehepp nu kurrar magen, dags för frukost strax...
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)