Syskonkärlek?

Har precis målat klart de där tavellisterna jag skrev om igår, en andra gång. I morgon är de redo att sättas upp. Cant wait! :)



Idag har varit en ruskig dag, full av grin och bråk. Fattar inte varför ungarna bråkar så mycket? Syskonkärlek. Numera klubbar Neo ner Ninni lätt som en plätt och Ninni skriker för fulla muggar när han "attackerar" :)

Det låter nog värre än det är, men Neo ska ha precis ALLT som syrran har - och för att få det så sliter han det ur Ninnis händer. Näe, dags att tuffa till sig lite för såhär kan vi ju inte ha det.
Im going nuts!


För att få tiden att gå, när det var som bråkigast, bakade vi chokladmuffins! Något som båda barnen uppskattade. Det doftade ljuuuuvligt och jag blev sjukt sugen - nu förstår jag varför jag inte bakat på länge :p 

Men, jag lyckades hålla mig ifrån de där godbitarna. Stolt!


Nu är det ju snart dags för vägning igen, sjukt att en vecka till snart har gått. TUR att det går fort. Nu vill jag se resultat på vågen! Jag har ätit bra GI mat och hållt mig till nötter och mörk choklad när suget faller på. Dock har träningen blivit lidande.. *ångest* Men, lite har det ju blivit i alla fall.


Näe det är minsann inte lätt att få ihop vardagen ibland.
Men ner i vikt det SKA jag bara! Minus 10 kg till, hejja mig! :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Cissi

Jo jag vet vad du menar med syskonbråk, usch det är tufft!



Duktig du är som kämpar på med vikten!



Mitt användarnamn: anna

Lösen: ove



KRAM!

2010-02-04 | 08:20:37
http://cisan.blogg.se/familjen/
Agnieszka- mamma till 2

Du är superduktig gumman och kommer klara detta galant!

stora kramar, och förlåt att jag varit dålig på att kommentera :(

2010-02-04 | 08:31:48
http://agnieszka.blogg.se/
camilla

Hej! Jag tror på dig att du kommer att lyckas. Vet hur svårt det är. I går var jag fruktansvärt sugen på mat, särskilt när jag lagade middag till övriga familjen och visste att de skulle äta potatis, lax o romsås. För det gillar jag. Men det är bara att kämpa. Ha en bra dag, kram Camilla

2010-02-04 | 09:53:33
http://frufransila.blogg.se/