Fullspäckad dag!

I morse for vi till barnens farfar, som bor en timmes bilfärd från oss. Det första han överraskar mig med är en superfin karaff i glas, som också har en inbyggd "sil" så man slipper isbitar som plumsar ner i glaset eller att citron/lime skivorna följer med när man häller upp. Tusen tack!!



En massa bus, god fika och lite datorfix senare så brummade vi hem, och vi satte genast igång att laga middag.



Efter middagen blev det ytterligare lek och bus i form av bland annat kurragömma





Ninni är en finurlig liten tjej och det är minsann inte lätt att hitta henne, många gånger.. :)


Sen blev det bad för ungarna innan det var dags att stoppa dom i säng. Nu kollar jag & Fredrik på spindelmannen 2 - igår såg vi 3:an. Dom är bra! :D


I morgon väntas både jobb och dagis igen. Helgerna bara flyger förbi i en farlig fart! Jag har ett litet projekt på gång, som tar upp en del av min lediga tid, så ni får hålla er till tåls med lite kass uppdatering framöver..
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Hondjur

Ooh, vilken vacker karaff! Berättade han vart han hade köpt den?

2010-03-01 | 12:27:16
http://sagoelin.blogg.se/
lisa

men vilken fin karaff:-) vet du var den är inköpt? hade gärna haft en sån. och vilken snäll svärfar dessutom, inte alla som har!

2010-03-01 | 22:01:02
http://kidzandhome.blogg.se/
ida

saknar dina inlägg! hoppas allt är bra med er. kramar

Madde

Nu har du inspirerat mig till att göra sånna där ordtavlor. Hittar ju som sagt mycket inspiration i din härliga blogg. Kika gärna in i min blogg och säg vad du tycker.

kram Madde