Det har varit en lååång dag

.. och i morgon väntar en ännu längre dag. Jag jobbar mellan 7.30 - 19.15. Det är både inkl personalmöte på morgonen och utbildning framåt lunch. Men, det är smällar man får ta! :)


Jag längtar verkligen till onsdag, då jag är leeeedig :) Förhoppningsvis får vi besök på dagen och jag hoppas att jag får lite tid över till en fika med en tjejkompis på kvällen.


Ja, sånna saker behöver man. Ibland mer, ibland mindre


En annan sak som jag är SÅ sugen på är att träna. Det tycks aldrig hinnas med numera, och oftast blir det bara ett entimmarspass på gymmet. Om ens det!

På förmiddagarna är ju barnen hemma med mig och sen jobbar jag till 19.30 som vanligast. Efter det orkar jag verkligen inte! Kanske är det brist på vitaminer eller så är det helt normalt? Vad vet jag....


Snön fortsätter att falla ner och jag är ute och skottar, en halvtimme/timme varje dag. Det är galet!


Ledsen att det inte blir så mycket bloggande numera, men det hinns lixom inte riktig med. Viktigare saker går före, jag har en del att tänka på... mitt pyssel ligger fortfarande och drönar i ett hörn, vill såklart göra klart det - men så har vi det där med tiden igen. Den bara tickar iväg i en farlig fart...



Men, i helgen hoppas jag att vi ska hitta på nåt kul hela familjen. Då har vi äntligen fått lön (har haft det fattigt på bara en föräldraledig-lön denna månaden..) och jag hoppas även att solen väljer att titta fram.

Vadå? Önska kan man väl? :)

kram på er kära ni!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


lisa

att inte orka träna? brist på vitaminer.. ÅÅååå neeej, vet du va? de kallas att vara mamma:-)

2010-02-22 | 21:10:00
http://kidzandhome.blogg.se/
ida

Det är såå normalt att inte orka efter man slutar 19.15 (19.30) iallfall för min del..Kan överraska med en cykeltur vid tvn men då ska jag va bra pigg!

Men dagarna går snabbt när man jobbar mkt o då hinner man inte tänka på annat än jobb typ så då kanske vikten smyger neråt av sig själv =) thihi



Pusspussss

2010-02-23 | 04:37:08
http://idasilverbark.blogg.se/
Erica ung fru och tvåbarnsmamma

skönt med en ledig dag mitt i veckan, vad ska du hitta på då?



kram

2010-02-23 | 16:20:55
http://erica.myshowroom.se