Bryt!

Äh vet inte riktit vad jag ska skriva. Vi har varit vakna sen 05 i vanlig ordning och snön öser ner utanför. Jag ska strax dra på mig termobrallorna för att gå ut och skotta, för att sedan åka och storhandla och för att sedan gå och jobba vid 11.00.


Vilken härlig lördag va? :p


Igår fick jag ett bryt på allt (vill inte gå in mer ingående) och jag gick och la mig 20.30 - en timme efter att jag kommit hem från jobbet. 



Men, så kan det va ibland. Får se om jag hinner handla färg idag, så mitt pyssel kan bli klart så jag kan visa er :) Spackel inhandlades ju igår. 



Nehepp, skotta var det ja....... 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Agnieszka- mamma till 2

Stor KRAM till dig gumman, finns här om du behöver prata... eller bara skicka iväg ett argt mess till någon som förstår!



Stora kramar

2010-02-20 | 08:14:06
http://agnieszka.blogg.se/
Bonkan

Jaaa bryt MÅSTE man få!!! Tycker du e så himla stark som klarar allt, Ngn gång måste allt ut :)

2010-02-20 | 09:43:59
http://tessibonkaan.blogg.se/
Laila

Det kan jag förstå du gör så otroligt mycket,jag skulle ha fått det för länge sedan :D Men jag förstår dig när jag var yngre ville jag också ha något att göra hela tiden.Men tänk också på att du har två små troll också.Och dom gör en också ganska så av ibland.Vi som mammor måste kunna få sätta oss ner, utan att känna att man är dålig som mamma bara för att man sätter sig ner.



Jag tror att vi måste lära oss att det är helt okej.FÖR JAG TROR JU INTE ATT ALLA PAPPOR SKULLE KLARA AV VÅRAT TEMPO SOM MAMMORNA GÖR :D och det säger jag med största vördnad.



Ha en toppen bra helg kram

Lina

Men.... Fattar inte varför barn ska upp kl 5. Alve har oxå börjat med det, WHYY?

2010-02-20 | 18:02:47
http://pupplina.blogg.se/