Ännu mer helgpyssel :)








Det blev en del Bokstäver! :) Här ser ni det allra första jag gjorde, det blev ett "VI" ... blev lite annat med men det får ni se en annan dag :p


Och man kan inte vara proffs på allt, så att det kanske är lite snett o så får ja la acceptera. Men i det stora hela är jag jättenöjd! Nu slipper jag gå och köpa dyra bokstäver för flera hundra kronor.. 

Och bara för att poängtera; det är JAG som gör dom, inkl sågandet :D


En händig tjej reder sig själv, inte sant? :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


MammaAnni

Det var inte dåligt gjort att såga ut så snygga bokstäver alldeles själv...

Och övning ger ju färdighet. =)

Kram

Laila

Jätte fina och det ska inte vara helt perfekta heller.Det är ju det som gör dom så fina :D

Ni får ha en toppen vecka kram

Madde

vad duktig du är :-)

Kram

2010-02-15 | 08:57:54
lisa

helt sant! blev verkligen fint, bra idé att göra de själv:-)

2010-02-15 | 20:20:51
http://kidzandhome.blogg.se/
Linda, Stolt Mamma till två Busfrön

vad pysslig du är.

Du ger mig massvis med ideér :)

2010-02-16 | 15:15:05
http://mammasbusungar.blogg.se/
Petra

Va duktig å händig du är, girlpower :)

Vilket material använder du? Har oxå funderat lite på det där men tiden...haha! Härligt å se oxå hur mkt du gått ner å vilken skillnad!! Du ser såå mkt piggare ut å så fräsch! Idag ska jag ta tag i nästa steg mot ett smalare jag. Gi metodens rivstart står högst på listan idag å jag har provat det förr men inte haft tillräcklig motivation. Körde du på rivstarten?

Mysig å trevlig blogg btw...

Ha en skön dag trots all snö...



kram

2010-02-22 | 09:47:35
http://mamablues.blogg.se/