Inte mycket nytt på dockhus-renoveringen...

Det är lätt att vara efterklok, insåg jag nu när jag inte hade någon FÖRE-bild på taket
- som nu är svart, istället för rött/orange. Det såg ut som på bilden ovan ↑
Men nu är det alltså svart och betydligt snyggare, om ni frågar mig :)
Som ni ser har det inte hunnit bli nån mer förändring på insidan, men jag skaaaaaa... (frågan är bara när??)
Klart jag måste ha det klart inom kort, så stumpan kan få det i födelsedagspresent ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Hondjur

Åh, det är så mysigt. Jag minns med glädje hur mycket jag älskade mitt eget dockhus! Det var en hemskt bra idé att renovera det! Skall göra samma sak med mitt :) Hur mår ni annars gumman? Stressar du sönder dig? Kram!

2010-12-09 | 19:14:54
http://etthondjur.blogg.se/