Morrn!

Trots att solen skiner ute är jag inte riktigt på topp idag. Är trött efter nattens hostande barn. Känner mig stressad innombords av egentligen ingen anledning... Det är så mycket jag vill. Så mycket jag känner att jag måste komma ikapp med, som jag försakat eftersom jag jobbat så mycket den sista tiden.



Gäller lixom allt. Vänner, hitta på nåt roligt med barnen, fönster som borde tvättas, samtal som inte är superviktiga men som skulle vara bra om jag ringde..


Och för att klaga ännu mer så är jag hungrig ;) Flytande föda kanske är nåt för mig i alla fall? Fast jag ääälskar min mintchoklad shake (JO, jag lovar - den är suuupergod!!) så fixar jag nog inte mer än en vecka på ren kur.

Däremot ska jag nog äta dom 2 av 3 mål / dag sedan.


Eller så är hela humöret på svängning på grund av den dumma mensen.... är ju iofs faktiskt ganska troligt :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Linda

Det kommer att gå lättare och du kommer att snart att inte känna hunger. Så håll ut. Ta en promenad när det känns tufft. Eller drick varmt te. Ha en bra dag!

2010-04-19 | 08:44:28
Carina

Är nog en kombinatin av allt.



Skicakr en energiKRAM!

2010-04-19 | 10:40:59
http://justmintoo.blogg.se/