Zzzznark!

Natten har varit -för att tala klarspråk- rent jävlig. Har det inte varit Ninni som varit ledsen så har det varit Neo.  Så idag är jag trött. Fruktansvärt trött.

Men. Det är väl bara att bita ihop och sukta efter natten som kommer, i hopp om att få sova då i stället.


Eventuellt kommer Malin och hennes son hit idag. Mys. Ninni verkar betydligt piggare idag och inget prat om halsont har nämnts. Så, nu är det bara lite snoriga näsor som härjar här hemma. Känns skönt ändå.



Tänk, på onsdag händer det. Inte i morgon, men nästa dag. 2 dagar kvar. Neo fyller 1 år!

Hujedamig. Kommer jag överleva? Ska det gå i den här takten får jag nog snart börja leta gråa hår och införskaffa mig rulator inom en snar framtid. Går tiden inte bara SÅ fort?
Eller är det bara jag som tycker det?

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Hondjur

Oh nej, vi är flera! Sannisen blev 15 månader nyss och jag vet inte .. Jag kom nyss hem från BB. Någon måste ha bytt ut min bäbis helt enkelt ;) Nog för att det är underbart med allt som sker, all utveckling och allt annat.. men jösses, vad fort det går.. Jag hade gärna stannat tiden lite!

Massa kramar till Er och hoppas ni får sova Määngder inatt!

2009-10-19 | 10:25:12
http://sagoelin.blogg.se/
gladulle

Hejsan!

Sen man blev mamma så rusar tiden fram i en rasande fart. fördelen är att själv blir man inge äldre längre :) eller låt i alla fall en lätt förvirrad 3 barns mamma som jag tro det ler.



Kram

2009-10-19 | 14:04:00
http://gladafamiljens.blogg.se/