Yes!



Kontraktet på att Neo får dagisplats i Januari 2o1o, är nu skrivet. Lilleman kommer hamna på samma dagis som sin storasyster - ja, de första 6 månaderna kommer de till och med gå på samma avdelning!

Känns fantastikst bra i mammahjärtat! 

Ska verkligen bli spänannde att se hur vardagen kommer se ut, när jag börjat jobba igen. Det blir ju helt andra rutiner och alla "måsten" i hemmet bör delas upp lite mer mellan mig & Fredrik. Blandade känslor, men jag tror det kommer bli kanonens. Sen jobbar jag ju "bara" 50% på mitt vanliga jobb, vilket också känns underbart! 


Aldrig att jag skulle vilja sätta mina barn från att gå 15 timmar i veckan till att över en natt, gå 40 timmar! Förstår alla som måste göra så, absolut ingenting ont mot dom, däremot glädjer jag mig i att jag inte är en av dom.

Barnen växer upp så fort och jag vill vara delaktig så länge jag får! Snart är de så stora att det bara är kompisar som gäller, så.. det gäller att passa på! :p 


Idag - eller nu är ju klockan över midnatt, så läs; igår - var det exakt en vecka kvar tills lilleman fyller ett år. E T T Å R !! Hujedamig. Näe, tacka vet jag att endast jobba 50% :)  

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)