Wow vilken dag!

Efter jag åkte för att lämna Ninni på dagis var dagen i full gång. 

Åkte hem igen och hämtade lilleman som fick följa med till affären, eftersom pappa Fredrik skulle sova. Efter vi handlat susade vi hem igen för att packa in varorna i en väldig fart. 



Sen bar det av till Coop, för att möta upp S. En snabbis bara. 


Sen brummade vi vidare hem till tjejkompisen C, för pyssel. Det blev SUPERFINT! :D :D


13.42 satt vi i bilen igen för att snabbt hinna lämna av Neo hemma hos Fredrik, innan jag körde vidare till dagis för att hämta hem Ninni. 


Hem. Fredrik lagade mat medan jag pysslade ihop några beställda smycken. Åt middagen. Mumsigt

 
Packade 6 paket som skulle packas för att sedan sätta mig i bilen igen, för att åka och posta dom. Kom på att de faktiskt hade kvällsöppet i stan idag (till 21.oo!) och brummade vidare in dit för att handla lite behövdliga (och ikke behövdliga!) saker :) 

Bilder på några inköp får ni imorgon. Jag har dessutom fyndat en massa igen, alltid kul. Eftersom de hade kvällsöppet hade ju så gott som alla butiker erbjudanden. Jag nappade på 2. (sen sprang jag till bilen för att inte se fler...!) Plånboken tillåter inte fler inpulsköp nu :D

Hem igen. Natta barnen


En annan tjej, C, ringer mig oväntat på mobilen och frågar om hon får komma och kolla på lite underkläder (företaget; www.haileys.se) Såklart! 

Pratar, visar, packar, skriver en order, mailar... mailar lite fler... 


Och nu skulle vi äntligen kolla på Lyxfällan, jag och Fredrik - då vi besvikna ser att just lyxfällan är inställt pga rosabandet galan. Typiskt! 


Efter en hektisk dag blir det i alla fall mys i soffan framför en film i stället. Vi får väl se hur länge ögonen orkar hålla sig öppna.... 


Ledsen för den uberkassa uppdateringen - får ta igen det i morgon i stället! 

  

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Agnieszka -2 barnsmamma

Ja jag vart lika besviken på att inte lyxfällan var ikväll som ni!

Låter endå som en toppendag, om än lite stressig!

kramis

2009-10-29 | 21:33:26
http://agnieszka.blogg.se/
Evelina

Ville också se på Lyxfällan i dag:( Blev film här hemma också- Hairspray! Inte lika bra som musikalen, men men=) Vilken underbar bild på Neo!!

2009-10-29 | 22:22:07
http://evelinalinnea.blogg.se/
Cissi

Tack för idag! Åh var du på stan, hade ju gärna varit med alltså!!



KRAMAR!!!

2009-10-29 | 22:39:28
http://cisan.blogg.se/