Visst är det bra med sparade barnsaker..







.. men när ens egna föräldrar dumpar av ett par flyttlådor med "mina gamla saker som jag hade när jag var liten", utanför ens dörr, känns det genast aningens jobbigt.

Jahapp, det är väl bara att packa upp och börja sortera
- innan vi möblerar om hela förrådet för att klämma in ytterligare lite (läs;mycket!) till :)


TacK Mamma. TacK Pappa - ärligt alltså. Tack! :p 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anna

åååå det hade jag å önskat att jag hade kvar. Hadde flera stora lådor med gamla babiedockor,böcker you name it.. men det var nån som passade på å tömma förådet mitt när jag tog mitt första flyttlass när jag flytta hit till Norge :/

åste ju va roligt å få se alla gamla leksaker bli uppskattade på nytt :)

2009-10-29 | 22:21:16
http://nusselitn.blogg.no