Ullared here we come!

Kl 03.50 och snart kommer min tjejkompis H och hämtar upp mig. Det är dags för road trip, girls day out, och turen går till Ullared! Wohooo!

Hörs ikväll eller i morgon - aningens fattigare, men ändå lyckligare! :p





*jag igår, på jobbmiddagen
- som förresten var himskans trevlig!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Hoppas ni hittar en massa fint och att du kan visa lite av shoppingen sen. Ska själv till Ullared inom kort, nyfiken på vad dom har :)

2009-10-03 | 06:27:43
Anonym

Hej!

Jättefin bild på dig!

Ha en trevlig dag på Ullared.

Tyvärr har vi alldeles för lågnt dit.

Undrar också vem som vann i din tävling om boklisten eller tältet, har inte sett att du har skrivit det i din blogg iallafall.

2009-10-03 | 09:11:59
Carina

HAr sagt det förut och säger det igen. Du är så himla söt!



Hoppas du fyndar massa på Ullared!

2009-10-03 | 09:30:12
http://justmintoo.blogg.se/
gladulle

Hoppas du har det trevligt i Ullared, trevligt ställe som jag besökte i sommras. Vet inte om det är synd eller tur att jag har så långt dit:)

2009-10-03 | 09:54:46
http://gladafamiljens.blogg.se/