Tidig kväll för min del

Jag ska strax slänga mig i snarkofanen. Är helt sjukt trött - igen!


Nu i kväll bjöd vi ( jag o ungarna) över min tjejkompis H på lite middag. Väldigt skönt med sällskap en sån här dag, då man själv är trött och Fredrik jobbar natt. Tack gumms!


H har precis åkt hem till sitt och nu blir det en dusch för min del, innan jag intar liggläge i sängen.






Ja ni ser säkert själva att foten inte är bra ännu. Faktum är att den gör ont mest hela tiden. Jag kan ju gå någorlunda på den, men svullnaden och " det spännande trycket" håller i sig. 


Kanske är det ändå dags att kolla upp foten? En vecka har gått... och såhär kan jag ju inte halta omkring heller! Jag har dessutom ett träningskort som måste utnyttjas. Juee! :p


Hur hade ni gjort? Väntat några dagar till eller ringt VC i morgon? 


kram! 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)