Snart är det jul...



Och jag sitter just nu och försöker knåpa ihop en massa önskelistor. En till mig. En till Fredrik. En till Ninni & En till Neo. En gemensam till mig OCH Fredrik och en gemensam till Ninni OCH Neo. Det blir en del... puh!


Svårast är såklart att komma på saker jag själv önskar mig. Det finns säkert en uppsjö av saker, som jag under det gångna året sagt "att det önskar jag mig". Men, vad var det nu igen?

Dumt att man inte antecknar ner det på direkten!


Vad önskar DU dig av tomten i år?

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Mamma Milla

Heeej! Måste få fråga vem som knåpat i hop din bloggdesign? belv något avis =)

2009-10-16 | 11:29:12
http://lillamillas.blogg.se/
Hondjur

Haha.. Du är så söt gumman! Jag önskar mig en hemhjälp eller eventuellt en lägenhet som städar sig själv. En bil, ett körkort, lugnt och snällt barn, en villa vid havet, en man och lite pengar att spendera.. Inte så fasligt mycket begärt tycker jag ;) Men o andra sidan blir jag väldigt glad över ett par byxor som inte ramlar av eller lite målarfärg till lägenheten :)

Hoppas du och Fredrik har det mysigt på Bion nu gumman.. Det behöver ni!! Många kramar till Er!!

2009-10-17 | 23:31:23
http://sagoelin.blogg.se/