Sitter fortfarande med foten i högläge

svullnaden på min fotled (heter det så?) vill inte ge med sig. Ja, ni såg ju själva på bilden nedan...

Jag har tagit en massa bilder som jag skulle vilja lägga upp här på bloggen, från när Neo åt sin födelsedagsbakelse. Rolig att lilleman inte ville bli kladdig, utan mest satt och viftade med armarna.

En ny chans får han på söndag - när de närmsta släkt & vänner kommer för att mumsa tårta, och för att såklart fira vår lilla prins.



(enda bilden jag hade på laptopen)

Vill tacka er så himla mycket för alla grattishälsningar vi fått till Neo, Tack. Tack. Taaaack!!

- stooort tack vill jag också ge till våra underbara kompisar; fam. Charlottendal, där delar av den kom och besökte oss i morse. Megatack för den fina presenten till Neo! Är så glad för att vi lärde känna varandra då tjejerna föddes - att vi tog steget o fikade på åhlens! *minns du?  :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Catrin

hej vännen!

jag stukar foten titt som tätt hela tiden så ja, det är skitjobbigt!

be någon som kan linda foten hårt så svullnaden håller sig nere, det är jätteviktigt att röra foten även att det gör skitont! har pratat med läkare och sjukgymnaster och det är rådet jag ger dig..:)



och jättetråkigt att den "bara" är två som ringt och grattat Neo, jag förstår att det känns i mammahjärtat. det hade det gjort på på mig oxå!

kram

2009-10-21 | 22:48:26
http://thildafisen.blogg.se/
ida

Jobbade igår så idag blir det en: Grattis i efterskott till lilleman =)

Jag ska till Ullared!!Ska du me en gång till nu inna jul =)

Puss o kram Ida

2009-10-22 | 08:48:26