Passande nog

Passande nog så är Nova Stars initialer samma som Neo:s, ja - Ninnis också för den delen! :p



*vår fina kille på väg ut i regnrusket :)


Har precis kommit hem från min mamma. Vi spenderade längre tid ihop än väntat, men det är alltid nice att vara med mamma ♥ Vi åkte in till stan, efter jag kikat på "utrensningen", och såklart skulle vi in på den lilla butiken som preciiiis hade lunchstängt - 1 timmes dötid! Drygt men den sprang på rätt bra ändå. 


Väl inne i "den där" lilla mysiga butiken fann vi det vi letade efter. En sak som jag drömt om länge, men inte haft varken pengar eller rum till att köpa. Det är nåt till ungarnas rum som jag hoppas kommer bli SÅÅ fint! 


Tack snälla rara mamma/mormor & pappa/morfar! ♥ 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anna

Tack för din fina kommentar!=)



Spegelfönstret är hemmagjort...så tyvärr kan jag inte hjälpa dig så mycket på den fronten..



Japp, jag säljer mina bakverk!=)

Du kan kolla vad som finns att beställa på min försäljningsblogg: http://virkverkstan.blogspot.com



Hör gärna av dig om du har några fler funderingar!

Kram Anna

2009-10-08 | 19:41:37
http://pyssel-och-trams.blogspot.com