Pappa & barndag (när jag var på IKEA)

Ungarna och Fredrik hade städat så gott som hela lägenheten när jag kom hem, gud så underbart! De hade också hunnit vara ute och busa en massa, och Fredrik hade knäppt så fina kort så jag bara måste visa er några av dom!



Kasta löv är KuL! :)



Ser ni skottkärran? Näe, inte jag heller!



Mängder med löv, ja ni ser ju det som redan är räffsat i bakgrunden..



Neo tycker också om löv :)



.. och till morfars förtjusning (?) hjälper han till att rensa hängrännorna. För det kan väl månne inte vara tvärtom? (att han fyller dom, menar jag..) hihi



Jag kom såklart hem med en fullproppad blå IKEA kasse. Scheise! Men, det var så gott som bara BRA saker *inbillar mig* :p 



Snälla mormor & morfar köpte en ny nattlampa till Ninni. Eller ja, nattlampa och nattlampa. En supersöt vanlig lampa, en underbar skärm och en superfin lampfot - en lampa som alltså är laddad med en lågenergilampa och som kommer vara tänd hela natten i Ninnis rum.

Stumpan är nämligen mörkrädd och istället för att - som tidigare - ha ena garderobsdörren öppen för att låta den lampans ljus lysa upp lite i mörkret, har hon nu fått en egen söt lampa.



Den monterades på momangen och nu lyser den så fint i hennes fönster. Ninni själv blev kanonglad och studsade glatt i säng. "Nu sover jag hela natten", sa hon :) (bara för att jag sa det..)


hihi jojo, vi får väl se... :)


Rättvisa mormor & morfar köpte även ett nytt megafint bäddset till Neo. Verkligen kanonfint! Tack snälla mormor & morfar!


Vad som mer fick följa med hem får ni se i morgon - om jag ens visar det alls. Nu blir det tvmys med världens bästa F, Dobidoo och sen The Shining :p
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)