Otroligt!

Ni kommer aldrig tro det! Efter att ha lämnat Ninni på dagis och nattat Neo la jag mig själv i sängen - och sov till 12.3o!! Ja, Neo sov också så länge såklart! Mycket välbehövdligt, men oj vilken samvete man har sen! Jag har inte gjort nånting mer, än o sova hittils *gulp*

Jo förresten, jag virkade ju klart det sista på nytillkomlingen :p



Lite vid och skev, måste ha lagt till en maska där nånstans? Hur som helst så duger den ändå att leka med! Det är alltså dammsugaren som är den lilla nytillkomlingen. Och fler lär det bli! :D


Nu måste jag åka och hämta Ninni. Ett paket från DHL hade jag också att hämta ut. Spännande!! :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Carina

Det var väl skön att få sova. Tycker inte du ska ha dåligt samvete för det. Du gjorde ju en jätteinsats inatt.

2009-10-15 | 15:23:24
http://justmintoo.blogg.se/