När man inte tror det kan bli värre..

.. så tror ni inte att Neo smittat mig? Jag har också ögoniflammation - uppepå halsflussen! Verkligen Great!


Ninni är ju hemma hela dagen idag (hon är ju alltid ledig från dagis på måndagar) och Fredrik ska sova när han kommer hem. Härligt.

Inte vill jag gå ut (har vaken lust eller ork) och bege mig hemifrån är ju omöjligt - vem vill ta emot 2ögolinflammations - och halsflussfall lixom ;) 


Så. Jag får väl börja med att pallra bort till doktorn (antar jag) efter att ha pratat med dom.. sen in till apoteket o köpa meduciiiin... sen hem och försöka hålla barnen tysta, så att Fredrik kan sova. En riktig mumsdag med andra ord! *not* Och kompisen Ida som ville vi skulle med till ÖF idag, hade såå gärna velat det.... Suck.   

Det lär nog kivas lite i vanlig ordning, barnen emellan.


En bra grej är i alla fall att jag fått hjälp med att byta design här på bloggen - är så trött på denna och eftersom jag varken har tid eller ork till att pilla ihop en ny sjävl, har jag tagit hjälp av en superduktig tjej. 

Den nya kommer bli super! Och, den blir nog klar idag. Hoppas jag :)

Dessutom ska jag få ett samtal från ägaren till "saken jag hittade på blocket" idag. Jag ville ha mått på grejjen. Åh, jag hoppas SÅ att den passar - och att hon kan tänka sig sänka sig i pris. För 3ooo kr ger jag bara inte! :p


Efter en hektisk natt väntas nu frukost
- tjingeling sålänge!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Hondjur

Men söta dig :( Idag tycker jag verkligen synd om dig! -kramar på-

2009-10-12 | 07:58:18
http://sagoelin.blogg.se/