Morrn

Ninni är på dagis och grabbarna sover. Fredrik var hemma vid 7.3o i morse och han sover nog fram till 15.oo idag, eftersom han jobbar i natt också. Då går han visst på klockan 19.oo - o7.30 i morgon bitti. Hate It! Men, så är det i alla fall.


Jag sitter här och är vrålhungrig! Dags att ta mig en frukt eller nåt. Antar att det blir så när man äter frukost innan klockan slagit o5.45. Gäsp!


Har i alla fall ägnat morgonen åt att skriva lite CV:n och jobbansökningar. Men vad 17, det finns ju knappt nåt att söka! Hur lätt är det då lixom...? Suck..

Ingen som har ett superroligt toppjobb över till mig? Ett utan sena kvällar och helgtider. Ett med bara roliga arbetsuppgifter. Ett jobb, som man kan trivas med till 100 % och som man bara studsar upp ur sängen på morgonen, ivrig att få gå till - varje dag - jobb? Ge mig. Snälla?



* liiiten Neo har somnat i moffas famn ♥


På tal om jobb. Vad jobbar NI med där ute? Trivs ni eller är ni som jag, såå sugen på att "testa nåt nytt" ?

Dela med er vetja. Inspirera mig! :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)