Morgonbad

Ungarna tog sitt ett morgonbad i morse. Varför? frågar ni. Varför inte? svarar jag :)

Syskonen Bus älskar att bada! Fast å andra sidan, vilka ungar gillar inte det? :p Ninni avskydde att bada när hon var nyfödd. Ruskigt jobbigt, hon skrek som en tok! Men nu är det minsann andra miner som gäller.


En konstig sak är dock skum. Badskum. Ninni HATAR badskum! Varför? "Ska" inte barn gilla det? :p Här hemma måste vi duscha av schampoo och tvål när proppen är uppe, badvattnet utrunnet, och när Ninni står upp i badkaret. Just för att undvika att det ska blidas "skum". Tokigt värre kan tyckas, men så är det det funkar hemma hos fam. Ninninus!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Fia



Oh såna sötnosar :).



Jag har inte kunnat bestämma mig ang smycket, men det blir iaf en läderrem, med fyrstav tror jag :).

Måste bara bestämma vad som ska stå på, och vilket material med haha. Jag återkommer :).



Kram på er!

2009-10-18 | 16:03:13
http://fiansess.blogg.se/
Hondjur

Haha.. Lilla söta!! Alla har vi våra egenheter ;)

2009-10-18 | 20:24:54
http://sagoelin.blogg.se/