Mitt & Fredriks (och för tillfället Neos) sovrum



Ursäkta röran men såhär ser det ut i mitt & Fredriks sovrum just nu. Två projekt som fixades av mig idag var sänglampsuppsättning samt uppsättning av "Dream Zone" dekalen. Blev nice huh?


Spjälsängen är fö. flyttad så Neo sover alltså INTE under tv:n - så har jag det klargjort redan från början! :p


Det är en del pyssel till som ska fixas och ordnas med, innan jag (vi?) känner mig helt nöjd. Men, det är på god väg och rumsskiftet blev bara SÅ bra! Känns toppen.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Evelina

åh vad fint! och ny design har du också på bloggen! Kanske därför jag inte kom in i går (?)

Ja jag hoppas vi får hus snart, lånelöfte har vi iaf!=) Kram och ha en trevlig kväll!

2009-10-14 | 20:02:23
http://evelinalinnea.blogg.se/
Jessica m 3

Hej och tack för besöket och kommentaren i min blogg. Du är jättevälkommen tillbaka :o)

Nu har jag bara tittat lite snabbt men det jag såg fångade mitt intresse, fin blogg och .... ÅH vilket fint barnrum, verkligen jättefint! Jag kommer gärna tillbaka och läser, bloggen är nu tillagd i favoriter.

Ha det bra! Jessica

2009-10-14 | 20:30:16
http://sirenofthewoods.blogspot.com
Marie

Det ser verkligen mysigt ut,du verkar vara så duktig på att inreda! barnens var också jätte-fint!

Tack för en bra blogg jag läser den varje dag!:)Men är jätte-dålig på att kommentera..

Kram Marie

2009-10-14 | 21:24:31