Lite av varje

Ja som ni ser på bilden så är Neo inte vidare bättre idag heller. Suck. Stackars lilleman är så snorig och ögonen rinner.. Så, idag håller vi på att kurera oss här hemma. 



Jag mår däremot bättre idag, skönt nog. Är bara ruskigt trött!


Jag och Ninni har nyss kommit hem från stan, där vi har handlat hem lite saker till "en ny hobby" som jag ska försöka lära mig :p Många bollar i luften! :D

Vi lekte också i lekparken och vi lyxade till det med en spontan mor-och dotterfika på ett mysigt cafe. Supermys! - Neo & pappa Fredrik ligger fortfarande och sover...


Får se om kvällen bjuder på ett träningspass eller om jag avvaktar tills i morgon. Borde väl kanske avvakta men oj så det kliar i hela kroppen - jag vill träna! :p

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Madeleine

Hur hinner du med dig?? ;-)

2009-10-13 | 16:46:21
http://www.muppsan.com
Madde

Vad är det för ny hobby du ska börja med? Blir ju nyfiken:-)

Kram Madde

2009-10-13 | 17:38:49
http://mammamaddesblogg.blogspot.com