Katrin Zytomierska är gravid men hon gillar inte barn



Sånt här gör mig rent av förbannad - SKAFFA INTE BARN DÅ!!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


ida

men åh vilken trippelnöt! har aldrig gillat henne. hon är ju helt störd människan. att hon bara nyter stå o säga att andra kommer ta hand om barnet så hon slipper. sjukt sjukt sjukt!

Laila

Ja vad ska man säga...Sådan människa ska inte skaffa barn,barn tar tid,barn tar plats och barn måste få höras och fram för allt bli älskade



Hoppas att allt är bra med er annars



kram

Strumpan & Co

Men eller hur... Och så säger hon typ "Ja, jag gillar ju inte barn, men jag kommer ju ha barnflicka och jag har mina systrar och mamma...". Så att hon slipper! Herregud.

2009-10-28 | 18:29:09
http://sandlada.blogg.se/
sonja

Shit ! bitch !



Barnflicka hahahah ja den som ändå hade det

och mamma o syrror o farmor o mormor runt hörnet



Hon lever i en drömvärld ! Dream om katrin



Stackars barn .....

2009-10-28 | 18:35:56
http://rockabybaby.blogg.se/
Anonym

Ja, vad säger man, man får ju hoppas att pappan i alla fall kommer ta sitt ansvar, står man som gravid i TV och säger att man inte ens gillar barn och andra ska ta hand om ens barn så att hon kan ha tid för sig själv, ja, då kan man ju inte vara ritkigt frisk. Barn har rätt till föräldrar, inte tvärtom!! ARG

2009-10-29 | 15:31:20