Idag kom leveransen!

... och dom ska pysslas in i webshoppen idag eller i morgon. Jisses så fina saker! Jag blir helt salig, och ni kan ju säkert själva räkna ut att innehållet i min underklädesbyrå får tillökning titt som tätt. Det blir ju så! :p




Helt sjukt fin!!





Korallfärgad bh, I liiiiiike!


Sen fick vi också in en helröd (underbart klar-röd!) slät t-shirt bh också.


Så, idag eller i morgon kommer de upp till försäljning
- och priset lär bli lika billigt som alla andra produkter vi har! ;)



Påfyllnad av storsäljarna LUNA kom också in, så nu har vi alla färger från S-XL igen. Kanonens! 





www.haileys.se  

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


ida

haha ang sista kommentaren i mitt inlägg så kanske man borde lägga till- ni som kan!

det går skit för min del. även om man inte unnar sig går det ju åt fel håll?? trodde man skulle få ngt för träningen men ICKE. :( skit samma, det e askul. Vi hörs. kram

Anonym

baby , kan inte jag få komma hem till dig o låna din dator så jag kan göra ny design till min nya blogg snart ? :D .. hade varit urgulligt! ;) hihi Puss o Kram SARAH ... Åkesson ... fucking jävla Petersson :P .. haha ..

2009-10-01 | 17:53:17