Hemma igen

Efter dagislämning och en snabb powerwalk. Jag har nyss nattat Neo och Fredrik gick också och la sig precis. Jag ska strax äta lite, åt ingen frukost i morse och nu börjar klockan närma sig lunch för en annan. 



Det är en tanke jag inte riktigt kan släppa. Eller rättaresagt, tankar. Tankar om ett möte som jag funderar mycket kring just nu. Ett jobbigt, faktiskt relativt "pinsamt" möte. För mig. Sånt är drygt. Nästan som när man får en "låt på huvudet" där endast refrängen går runt, runt i oändlighet - helt omedvetet.

Men, jag räknar ner dagarna. På fredag morgon gäller det! Jag har ingen lust att berätta nåt vidare om det just nu, men går det bra så kanske jag släpper bomben till er också :) Men snälla, håll tummarna för mig. Fredag morgon alltså.

Mina tokiga kids!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Agnieszka -2 barnsmamma

Vi håller självklart tummarna! kramis

2009-10-06 | 11:22:25
http://agnieszka.blogg.se/
Laila

Å så tråkigt att hon inte kunde ha den :( men jag fixar en ny och denna gång ska jag sy en stjärna i stället för ett hjärta ? så den passar till jackan :P

Så dom andra två kan du ju låta ut.

Ja dom är så himla fina mössorna,tack så mycket kul att du gillar det jag syr :D



Ha en fortsatt bra dag

ida

du e tävlingen om tältet/boklisten avslutad? jag har nog missat det då?

Johanna

Jag ska hålla tummarna :)

2009-10-07 | 12:12:21
http://joelsmamma.blogg.se/