har egentligen inget o skriva

så jag vet inte ens varför jag gör detta inlägget...?

Hur som helst. Det var dags för det årliga dagisfotot på Ninnis dagis, för nån dag sen. KuL! Ska bli spännande att se hur det blev.


Vardagen känns fortfarande tungt och jag har mer eller mindre inte lust till nånting längre. En rejäl svacka med andra ord.Tack för era superfina komentarer - de värmer enormt ♥ Då det är privat vill jag inte gå in mer på vad som hänt, förstår att ni frågar men är tacksam om ni respekterar att jag faktiskt inte vill prata om det.


En dag kvar tills "mitt möte". Det gör mig ännu mer nervös och tankspridd. Men, det kan ju inte gå värre än käpprätt åt skogen. Så, det  är ju ingen mening att oroa sig. Egentligen.


Nu ska jag kolla lite på tv och sen blir det en repris från gårdagen - vilket innebär läggdax innan 21.oo!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Evelina

Hoppas svackan går uppåt snart igen, kram! Vad kul med dagis kort förresten! Det kan ju bli riktigt roliga bilder när man ska få 20 ungar att sitta still på samma gång och le=)

2009-10-07 | 19:17:10
http://evelinalinnea.blogg.se/
♥Linda med familj och Lilla Roxie i magen♥

Tro på dig själv tjejen. Du är hur duktig som helst!!!

2009-10-08 | 09:01:28
http://babymyz.blogg.se/
Carina

Har ju ingen aning om vad som hänt. Först när du skrev att du var i det personliga träsket tänkte jag på höstdepression som ju drabbar så många (även mig) men det verklar som om det är något mer "handfast" som hänt dig.



Hoppas att det ska ordna upp sig och det snart. Sen är det ju inet så underligt om vi alla tappar orken emellanåt. Och med så många järn som du har i elden.



Förstår om då lägger dig före 21.00 med den morgonpigga tösen. Blir ju långa dagar ändå.



KRAM

2009-10-08 | 11:02:28
http://justmintoo.blogg.se/