Halta lott.. *host&harkel* ... Lina

I går var vi på Step Up för första gången, jag & min alldeles egna lilla träningskompis. Det var sjukt svårt (!) men oj så roligt - ända tills jag trampade snett på den där jäkla step up brädan!!


Kände hur foten värkte men körde ändå vidare de sista minuterna, dumt gjort kan jag tänka såhär i efterhand.



Ni ser att det är högerfoten som är svullen som tusan va, annars får ni nog skaffa glasögon :p


Fredrik kom hem tidigare från jobbet idag *tack älskling* och att lämna Ninni på dagis idag var ju inte ens att tänka på! Hur skulle jag kunna komma dit? Kunde inte gå och att bära på födelsedagsbarnet samtidigt var det ju inte på tal om.


Ont, gör det! Så, idag är det fot på högläge som gäller. Nu ska jag återigen inta liggläge i soffan. Drygt! *rastlös*



PS Glöm inte anmäla er till TÄVLINGEN som går ut senare ikväll, klockan 18.oo stängs den!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Laila

Stackars Lina du får ta det lugnt ett tag,med en sådan svullen fot :/

Cissi

Hej ringde innan och skulle bestämma en dag nästa vecka, ska nämligen lämna barnens schema i morgon ;)



Krya på foten och grattis till lille Neo!



KRAMAR!

2009-10-21 | 21:26:32
http://cisan.blogg.se/
Carina

Oj! Det där ser inte alls bra ut. Du skulle behövt lindat den hårt precis när det hände och sen lagt på en kylpåse. Men vet, det tänker man ju inte på då. Hoppas det ger med sig snart.

2009-10-22 | 08:42:48
http://justmintoo.blogg.se/