Gympa, Check! Lunch, Check!

Gympan i morse gick kalasbra i vanlig ordning, Ninni (och jag med för den delen) hoppade, skuttade och dansade omkring i en farlig fart. Mysigt & Busigt som tusan! :)


Direkt efter att ha gympat åkte vi hem en snabbis till måmå & moffa för att snatta några goda päron från deras päronträd - ja, för att sedan plinga på och fråga om jag fick låna en 5-krona till kundvagnen på leksaksaffären!


Det fick vi! :) För att ha en liten Ninninus sprudlande lös, full av energi trots gympan, i en stor leksaksaffär, hade jag ingen lust med alls :p 


Leksakshuset var alltså nästa stopp! Ninni ville ju köpa en egen födelsedagspresent till sin lillebror, som alltså fyller 1 år på onsdag i nästa vecka. Vi hittade inget (inte i rimligt pris i alla fall!) där utan drog vidare till nästa affär. Där hittade vi både det ena och det andra.
Bland annat lördagsgodis :p


Väl hemma igen satte vi igång att baka grahams/fullkorns scones, jag & Ninni. Pappa och Neo snodde ihop varm choklad på spisen, vi tände lite ljus och njöt av vår onyttiga lunch.

Men mys, det kan ni ge er på att vi hade :D 



Ninni var helt slut så hon klädde av sig sin prinsessklänning och gick och la sig! Ja, kära hjärtanens. Minns inte ens sist hon sov middag.... Neo sover med just nu och Fredrik kollar på en film. 


Så, nu ska jag passa på att slå in lite julklappar resp. födelsedagspresenter! Mysigt och jag längtar sååå tills det är jul på riktigt! :) 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Madeleine

Kikar in och önskar en FAB helg!

2009-10-17 | 16:39:35
http://www.muppsan.com