Gör mig inte till en pappa! Obs - IRONI!

Bara måste lägga in denna låten också.

En låt som min lillebror J brände ut till Fredrik i julklapp, julen 2006 - då jag väntade Ninni.  



Typiskt killar? :)


Vi skrattade gott och denna låten har minst sagt blivit speciell för mig. När jag hör den får jag ett leende på läpparna, jag fnissar lite för mig själv för att sedan minnas tillbaka på den tiden då jag & Fredrik träffades.


Nu är det snart 4 år sedan och här sitter vi nu, med två barn. 


Jag är 24 år och Fredrik fyller 23 nu i December. Visste ni det förresten? Att Fredrik är yngre än mig? Och att vi endast hade varit tillsammans i ca 3 månader då jag upptäckte att vi väntade Ninni... Snabba ryck...


Jag hade inte ens träffat hans föräldrar. Han höll precis på att ta studenten. 

- men, se så bra det har gått ändå! ♥ 


Då var jag blond....



Hade ingen äldre bild på datorn. Fredrik & Ninni!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)