Gammalt blir nytt... typ



Den underbart röda stjärngardinen som prytt Ninnis gamla rum, fick nu flytta på sig för att ge plats åt de nya gardinerna jag så spontant shoppat. "De var så billiga" :)

Blev inte alls så nöjd som jag trodde jag skulle bli, men eftersom Fredrik tyckte det blev bättre än innan så får det väl vara så. Ett tag i alla fall. (Nu är de ju bara upphängda rakt upp och ner, ska snygga till dom lite...)


Vad tycker ni? Röd kappa vs grå vepgardin?

Men ni ska inte tro att gardinvepan ligger och skräpar i nåt förråd nu inte! Det är den alldeles för fin för! Så, jag "klädde" helt enkelt in barnens soffa med tyget istället.

Lätt som en plätt! La det uppepå och "stoppade in" kanterna under locket - se vilken skillnad! Superbra och så här får det faktiskt se ut ett tag framöver :)  
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Madeleine

Du är ju bara för duktig och pysslig ;-) Var kommer all energi ifrån???

2009-10-15 | 17:27:41
http://www.muppsan.com
Annika

Hej! Var ett tag sen jag kommenterade här, men brukar spana in din blogg :D Jag tycker faktiskt det var snyggare med röda gardinen :) Kram Annika

2009-10-15 | 18:12:20
http://www.mammaanka.blogspot.com