Fredagsmys på bortaplan!

Eftersom min kära sambo har bokat in kvällen framför sitt Xbox, tillsammans med en killkompis, så är det jag och barnen som rymmer fältet - Fredagsmys hos Charlottendal står på schemat!


Tur man har en god vän man kan rymma till. Ännu bättre att hon också har två små söta kids i samma ålder som mina! Det blir lite mat och en himla massa BuS - Ja, Fredagsmys på bortaplan, helt enkelt! :)


Snäll som jag är så har jag rört ihop en kladdkaka till grabbarna grus, som de kan snaska på ikväll. För, lite fredagsmys ska dom också ha såklart. Inte för jag vet om det kommer hinnas med att äta kladdkaka mitt i spelandet men.... :p



I morse var vi som sagt på Öppna förskolan och i vanlig ordning så var det hur mys som helst. Ungarna älskar att vara där, ja.. det gör jag med! Skönt att få prata av sig lite i lugn och ro, för på ÖF finns så mycket annat roligt att utforska - så det hinns inte med att rycka i mammas ben för uppmärksamhet :)



Nehepp nu blir det till att städa lite innan vi packar in oss i bilen för färd mot Charlottendal.



Vad gör ni ikväll??
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Agnieszka -2 barnsmamma

Vi ska ägna kvällen åt att städa och duka och fixa... för imorgon ska vi döpa elton, bättre sent än aldrig! Så vi har en hel del att stå i!

kramis

2009-10-23 | 16:00:01
http://agnieszka.blogg.se/
Evelina

Hoppas du får en trevlig kväll! Fina bilder på ungarna!:) Här hemma blir det nog lite onyttigheter och en Beck film! Helt slut efter denna vecka ¨på jobbet=)

2009-10-23 | 16:33:56
http://evelinalinnea.blogg.se/
Ida

Å gud vilka härliga bilder! Sötnosar!!

Här händer inte mkt. Är fortfarande sjuk så jag håller mej hemma =)

Kram o. ha en mysig fredagskväll!

2009-10-23 | 16:59:59
http://minlillagroda.wordpress.com
Laila

Simon är febrig men han värker på att bli lite bättre han är upp och leker nu :D annars så blir det mys i soffan med lite gott i dag tror jag vi ska ta ostbågar.Sen blir det nog filmen Busungarna som står på tur att titta på.Kevin är hos sin pappa en stund honom ska jag hämta kl 21.00

Hoppas ni hade en jätte mysig kväll med eran mys kväll



Kram Laila

maria

Vilka fina bilder på barnen! Ninni är jätte lik sin pappa på just den bilden;0)

Ikväll är det idol, pizza, godis som gäller- fredagsmys mwd andra ord med goda vänner=)



Ha en trevlif kväll, kram

2009-10-23 | 18:17:26
http://ekersens.blogg.se/
Linnea

Hej där :)

Kikar tillbaka lite snabbt..

Vilka söta barn du har!

Hoppas ni får en mysig kväll!

Kram Linnea

2009-10-23 | 20:03:50
http://linneasjolen.blogg.se/