En underbar dag!

Vi var som sagt och hälsade på hemma hos nyfunna kompisen Cicci idag. Det blev en massa bus med 4 huliganer och mycket välbehövdligt mamma-prat, mig & Cicci emellan.

Barnen lekte på så fint så! L & A skötte sig exemplariskt (du ska va stolt Cicci!) och lånade ut alla sina leksaker (och lite till?) till både Ninni & Neo. Vi bjöds också på GI vänlig fruktsallad med glass - och jag fick även smaka det goda kaffet från deras kaffemaskin. Supermumma! Tack snälla!



I morgon syns kompisarna på dagis igen (fast de går på olika avdelningar så leker de ju ute samtidigt) Ja, de 3 största barnen i alla fall. Neo får allt vänta tills januari, innan han med får busa med kompisarna på dagis.


Hoppas vi kan ses snart igen!



På eftermiddagen åkte vi som sagt in till stan. Familjen släppte av mig för att sedan fara och handa mat själva - medan jag fick välbehövdlig ensam shoppingtid. Men gud så fort timmen gick! En affär var såklart stängd på måndagar, och lite hann jag bara inte uträtta - så, det får bli en tripp in till stan i morgon igen.


Hur som helst så hittade jag världens finaste adventsljusstake! Eller ja, kanske inte VÄRLDENS finaste men OJ så fin! Och alldeles lagom min plånbok, wohoo! Bild på den får ni inte se ännu, ni får allt hållas till tåls till advent.

Knazbollar! Ni tror väl inte jag kan börja visa er julsaker i bloggen redan?? :)



Några paket blev det också. Tre stycken till "nån annan" och ett litet oplanerat till Ninni. Var bara tvungen :p 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Johanna

Yes det var jag med behån som var slut :) Men den ni föreslog passade kanon och allt var verkligen jättefint så nu väntar jag på att det ska komma in nyheter så jag kan beställa mer:)



Jag har sökt till tandsköterska och hoppas verkligen jag kommer in :)

KRamar

2009-10-26 | 20:16:21
http://joelsmamma.blogg.se/
Strumpan & Co

Haha, jag började visa julsaker redan igår jag på bloggen... :-P

2009-10-26 | 20:21:26
http://sandlada.blogg.se/
Legokillen

sv: haha, ja det är säkert kul. jag brukar bara stajla på mig själv

2009-10-26 | 20:34:44
http://legokillen.blogg.se/
Laila

Hi,hi ja det vore något det...Ska också försöka få färdigt alla mina jul klappar så fort som möjligt jag med.Var ju ner till Ullared men vart grymt besviken på att dom minskat leksaksavdelningen :/ hade hoppas på att handlat allt där nere.



Hoppas att allt är bra med er annars,Simon har haft feber men nu är han pigg igen.



kram

Katarina & Neo

Nu blev man nyfiken!

2009-10-26 | 21:58:33
http://www.wiggo.org
R

fin blogg!

hoppas du gillar min så jag får behålla dig som läsare :)

kram

2009-10-26 | 23:46:16
http://rebeccaonhult.blogg.se/