Dumma kamera



Ja, eller dumma mig rättaresagt. Hann ta 2 kort innan kameran störtdog. Batterislut igen. Suck.

Men, Ninni & mormor kämpade på bra på gympan och båda hade säkert lika kul! :) Tack för att du följde med mormor!


Efter gympan for Ninni och jag till affären och handlade. Väl hemma igen fixade och åt vi lunch, innan det var dags att börja baka tårtbottnar och div. saker inför 1-års kalaset för Neo, som hålls i morgon.

Sen en massa bus och lek innan det var dags att laga middag!


Eftersom Fredrik och hans kompis suttit bänkade framför Xboxet hela dagen idag så har jag fått sköta ungarna och hemmet - därav den dåååliga uppdateringen.


Nu är jag alldeles strax redo för sängen. Är i vanlig ordning sjukt trött! Tråkigt, men sant. Lika bra att ladda batterierna inför morgondagen, då det också står en massa på schemat.


kram & godnatt på er!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)