Ullared

Här kommer en snabb uppdatering från Ullareds-road-trippen jag och H gjorde i lördags. Åh så skoj vi hade! Ja, till och med så att vi redan har börjat planera nästa resa dit - för såklart, åker vi igen! :p



Mitt fina resesällskap!



Vindruvor, dricka & varmchoklad... Mums!



Som sagt. Varm Choklad! Göttigt :)



Smörgåsar hade vi också med oss..



Huxflux var vi framme - undra vart tiden tog vägen? Vi babblade på en massa, båda två, hela vägen till ullared - så tiden bara sprang iväg! Väl framme insåg vi att det var fler än vi som ville storhandla, typiskt! :p

När vi letade parkering hände det en skum grej, som vi båda nog kommer minnas ett bra tag framöver. En man, som skulle gå över parkeringen, ger oss världens onda ögat (jag säger bara;om blickar kunde döda..) och gör "stopptecknet" mot oss. Men vadå? Vi stog precis blixtstilla ju!! Haha, scaary som tusan
- men man måste nog sett det med egna ögon för att verkligen kunna förstå...


Hur som helst, vi var inne både en och två gånger - med en 15 min paus då vi fyllde på våra magar. Hann, trots närmare 9 timmar i butiken, inte gå igenom alla avdelningar. Men, det vi kom dit för att köpa - köpte vi!


Och jag är kanonnöjd! :)


Som sagt var det fruktansvärt mycket folk! Köer hit, köer dit.. och hälsenorna lär ha gått av både en och åtta gånger, av alla som kört på oss bakifrån med sina vagnar.Men OJ så kul vi haft!! *kan inte sägas för många gånger*



Vår fullproppade bil!



Det ser nog mindre ut än det var ;)



Nästan allt på en gång, de ni! :p


Lite av det jag köpte till mig;



Lite träningskläder. SÅ, snygga... Och Billiga!!



Tröjor, linnen, tights och strumbyxor..



Långa snygga skjortor, en jeansväst (mitt bästa köp!) och ytterligare tröjor


Lite till lilleman:




Lite till damen här hemma;



Och lite till Fredrik:




Blev såklart en massa mer än såhär, men det är ju en hel del julklappar (som jag såklart inte kan visa här!) och en mängd leksaker till barnen! Både till jul och till födelsedag! Underbart skönt att ha det avklarat... :)


Tack än en gång H, detta gör vi om så fort pengakassan tillåter det :p

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anja

Jo tack det är bara bra medd oss, har precis fått min son att ta napp så får förhoppningsvis ha mitt lillfinger ifred nu :D



Åh vad kul att du varit i ullared vill oxå dit :) Får lura karln att vi ska åka dit snart :)



Ha d bra. Kram

2009-10-05 | 09:13:12
http://anjaelisabeth.blogg.se/
Cissi

Fin fina fynd du har gjort!!!



tack tack för superfina kommentaren i min blogg, det värmer!!



Kram!

2009-10-05 | 16:48:18
http://cisan.blogg.se/
Evelina

Vad mycket roligt du har shoppat! Jag vill också till Ullared, ALLA jag känner har varit där! Skulle vilja åka dit innan jul, kanske fynda julklappar?... :D

2009-10-07 | 19:18:31
http://evelinalinnea.blogg.se/